Sunday, June 19, 2011

My FX today cycle 20

Salam trader kepada semua,

Report kali ni aku buat simple jer. Minggu ni menyaksikankan banyak cancel position dan hanya satu position yang win.

Untuk trading minggu ni (12/6/11 hingga 19/6/11). Result trading aku tunjukkan kat bawah ni. Minggu ni tiada loss, 1 win dan 10 cancel posisi. Pada masa report ini diupload aku masih ada 9 position yang tengah floating dan 3 position tengah pending. Macam biasa, position yang tengah floating ni bila dah close nanti baru aku ulaskan. Jumlah pips bersih untuk minggu ni berjumlah 59 pips.

Kat bawah ni result trading minggu ni:


Kat bawah ni pula aku tunjukan position yang win sebagai rujukan.




Selamat memorex kepada semua.

Sehingga berjumpa lagi

[Peringatan : Penjelasan aku berdasarkan strategy yang aku gunakan. Tidak bertujuan untuk ajak pemorex-pemorex lain guna strategy yang sama. Semua pemorex perlu yakin dengan strategy sendiri dan trade ikut plan masing-masing. Strategy yang sama yang di guna oleh pemorex yang berbeza tidak bermakna akan menghasilkan hasil yang sama kerana pychology pemorex dan tahap disiplin pribadi setiap pemorex adalah berlainan]