Monday, October 17, 2011

My FX today cycle 38

Salam trader kepada semua,

Minggu ni tiada win position, tiada cancel position dan 2 position yang loss.

Result untuk trading minggu ni (9/10/11 hingga 16/10/11) aku tunjukkan kat bawah ni. Pada masa report ini diupload aku masih ada 9 position yang tengah floating dan 4 position tengah pending. Macam biasa, position yang tengah floating ni bila dah close nanti baru aku ulaskan. Jumlah pips bersih untuk minggu ni berjumlah -803 pips.

Kat bawah ni aku tunjukkan result trading untuk minggu ni:




Kat bawah ni buat tunjukkan salah satu position yang loss. Kalau saja-saja nak tengok retracement dan pattern ABC tu, guna sahaja result kat atas tu untuk manual backdated test position tu.


Sehingga berjumpa lagi

[Peringatan : Penjelasan aku berdasarkan strategy yang aku gunakan. Tidak bertujuan untuk ajak pemorex-pemorex lain guna strategy yang sama. Semua pemorex perlu yakin dengan strategy sendiri dan trade ikut plan masing-masing. Strategy yang sama yang di guna oleh pemorex yang berbeza tidak bermakna akan menghasilkan hasil yang sama kerana pychology pemorex dan tahap disiplin pribadi setiap pemorex adalah berlainan]