Thursday, September 22, 2011

My FX today cycle 34

Salam,

Biasanya aku tak tunjuk position aku yang tengah floating, tapi kali ni aku buat pengecualian dan kat bawa ni aku snap shotkan position-position yang tengah floating tu, time aku snapshot tu ialah pukul 4.02pm waktu malaysia and pada tarikh 22/09/2011 hari Khamis. Masa floating ni ada 1483 pips tengah positif dan 428 pips pula tengah negatif. Sesetengah position tu ada yang sudah secure dengan 100 pips trailing stop dan ada juga yang tak secure lagi. Selamat memorex kepada semua.


[Peringatan : Penjelasan aku berdasarkan strategy yang aku gunakan. Tidak bertujuan untuk ajak pemorex-pemorex lain guna strategy yang sama. Semua pemorex perlu yakin dengan strategy sendiri dan trade ikut plan masing-masing. Strategy yang sama yang di guna oleh pemorex yang berbeza tidak bermakna akan menghasilkan hasil yang sama kerana pychology pemorex dan tahap disiplin pribadi setiap pemorex adalah berlainan]