Sunday, September 11, 2011

My FX today cycle 32

Salam trader kepada semua,

Minggu ni aku menyaksikan sebanyak 1 win position, 9 cancel position dan 2 position yang loss.

Result untuk trading minggu ni (4/9/11 hingga 11/9/11) aku tunjukkan kat bawah ni. Pada masa report ini diupload aku masih ada 12 position yang tengah floating dan 3 position tengah pending. Macam biasa, position yang tengah floating ni bila dah close nanti baru aku ulaskan. Jumlah pips bersih untuk minggu ni berjumlah -548 pips.

Kat bawah ni aku tunjukkan result trading untuk minggu ni:


Kepada semua pemorex yang sambut aidilfitri, Selamat berhari raya. Kat bawah ni pula snap shot 1 position yang loss dan win untuk trading minggu lepas.





Sehingga berjumpa lagi

[Peringatan : Penjelasan aku berdasarkan strategy yang aku gunakan. Tidak bertujuan untuk ajak pemorex-pemorex lain guna strategy yang sama. Semua pemorex perlu yakin dengan strategy sendiri dan trade ikut plan masing-masing. Strategy yang sama yang di guna oleh pemorex yang berbeza tidak bermakna akan menghasilkan hasil yang sama kerana pychology pemorex dan tahap disiplin pribadi setiap pemorex adalah berlainan]